עימות חריג בכנסת: מיקי לוי הורה להוציא ח"כים מ'הפרסה'

אבי רבינא 1 Comment on עימות חריג בכנסת: מיקי לוי הורה להוציא ח"כים מ'הפרסה'

מהומה התפתחה בפרסה מאחורי מליאת הכנסת לאחר שיו"ר הכנסת הורה להרחיק את ח"כ רוטמן מהמקום בעקבות התפרצות לעברם של ראש הממשלה ושר הביטחון על רקע המעצרים בחומש

הכנסת
הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עימות חריג בכנסת על רקע מעצרם של הנערים מחומש: חברי הכנסת אורית סטרוק ושמחה רוטמן מהציונות הדתית התפרצו הבוקר לעברם של ראש הממשלה בנט ושר הביטחון גנץ על רקע המעצרים בחומש.

העימות נמשך גם בפרסה, מאחורי המליאה כשחבר הכנסת אורבך מנסה 'להגן' על ראש הממשלה בנט ובמקום התפתח קרב צעקות. בעקבות האירוע, הורה יו"ר הכנסת למאבטחים בצעד חריג להרחיק את ח"כ רוטמן מהפרסה, מה שעורר את זעמם של חברי הכנסת מהאופוזיציה. אחד המאבטחים אף קיבל מכה ונזקק לטיפול במהלך המהומה.

בסיעת הציונות הדתית תקפו בחריפות: "ההתנהגות הברוטלית של מיקי לוי הבוקר במליאת הכנסת היא עוד שיא שנשבר. הרמת ידיים וגירוש חסר תקדים של חברי הכנסת סטרוק ורוטמן מהפרסה רק כי אמרו משהו שלא מצא חן בעיניו הם בריונות לא חוקית, חצופה ומסוכנת, שמדרדרת את מעמדה של הכנסת".

בשעה 11:00 ימסור יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ הודעה לתקשורת בחדר סיעת הציונות הדתית.

מפלגת נעם: "האלימות של השמאל חוצה כל גבול. מיקי לוי משתמש בכל הכוח שלו כיו"ר הכנסת כדי להוציא חברי כנסת מהפרסה. שיא נוסף שנשבר כדי לסתום פיות. זכותם של חברי הכנסת למחות על מעשים לא מוסריים שהממשלה עושה, כמו מעצרם של אברכים מישיבת חומש לפנות בוקר. מדינת ישראל הדמוקרטית הופכת לדיקטטורה".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד: "בזמן תפילת שחרית שלנו ב"פרסה", מיקי לוי השתגע לגמרי והחליט להוציא חברי כנסת אפילו מהפרסה, ללא סמכות חוקית, תוך פגיעה בחסינות ובאלימות קשה וברוטאלית. צומח לנו כאן רודן קטן שלא מכיר בגבולות הכח. פניתי ליועצת המשפטית שתאפס אותו ושתנחה את משמר הכנסת".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    זה לא יו"ר הכנסת
    זה ליצן הכנסת יחד עם כמה מאנשי יש עתיד
    זה הליצן הכי פסיכי שיש בכנסת והוא עוד יושב ראש